NMWL forum
14.12. 2019 12:10 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Dette forumet er gammelt, og fungerer kun som et arkiv. De som ønsker å registrere seg må gjøre dette på det nye forumet:

http://nmwl.no/forum/index.php

Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Festivaloppvarming  (Lest 1327 ganger)
lojosang
NMWL-styremedlem (lokalt)
Maltwhisky
**
Utlogget Utlogget

« på: 05.03. 2016 19:32 »

Hovedtema for møtet blir sosialt samkvem kvelden før Trondheim Whiskyfestival. Det blir muligheter for å få smake på en håndfull nyheter fra Berry Bros. & Rudd, og vi får besøk av Martin Tønder-Smith.

Det er også mulig en og annen annen farende fant utenbysfra kommer innom en tur, men det er ikke bekreftet.

Prisen blir 100-, et såkalt røverkjøp!

Jeg vil også minne om at det er den tiden på året hvor man fornyer sitt medlemsskap.
Kontingenten er som før 250-, og betales til konto 05396381127.
Loggført

-Leif Olav

"You can nose a chemist in a crowd by the smell of the laboratory which hangs about him; you can pick him out by the stains on his hands and clothes."

-M. M. Pattison Muir, 1902
joakimraw
NMWL-medlem
Malt
*
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: 07.03. 2016 20:15 »

Heisann.
Er dette møtet åpent for nysgjerrige nykommere?
-Joakim
Loggført
Snorre
Global Moderator
Maltwhisky
*
Utlogget Utlogget

Scotland traveller

« Svar #2 på: 08.03. 2016 00:02 »

Nei, du må være betalende medlem for å delta på dette møtet. Men du kan sikkert melde deg inn enten på forhånd ved å betale inn kontingenten, eller betale ved oppmøte.
Dette er en av de få gangene møtene er lukket. Men du er hjertelig velkommen som medlem. 250 kr er ikke all verden.  Big grin
Loggført

- NMWL Trondheim -
- Lifetime member of the Springbank Society -
Untappd: https://untappd.com/user/whiskyman
joakimraw
NMWL-medlem
Malt
*
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: 08.03. 2016 11:20 »

Takk for svar. Planen er jo at dette skal bli mitt første av mange møter, så jeg betaler kontingenten nå på forhånd  :thumbup:
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!