NMWL forum
12.11. 2019 02:29 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Dette forumet er gammelt, og fungerer kun som et arkiv. De som ønsker å registrere seg må gjøre dette på det nye forumet:

http://nmwl.no/forum/index.php

Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Oppgradering av forumet  (Lest 19368 ganger)
NMWL nettsjef
Administrator
Grøpp
*
Utlogget Utlogget

« Svar #30 på: 04.04. 2016 19:33 »

Det er massiv pågang av registreringer for tiden, så det har tydeligvis kommet igjennom en. Så du noe på RIPE før du slettet? Var det en gmail bruker?
Loggført

Admin sier: Husk at alle som deltar på forumet (undertegnede intet unntak) selv står for sine meninger og ikke snakker på vegne av NMWL, med mindre de spesifikt sier at det er det de gjør. Les de klistrede emnene under "Om forumet" og spør hvis du lurer på noe Wink
Snorre
Global Moderator
Maltwhisky
*
Utlogget Utlogget

Scotland traveller

« Svar #31 på: 04.04. 2016 20:55 »

Jeg sliter med å få slettet boter når de ligger til godkjenning. Jeg merker av på vanlig måte og avvis. Så bekrefter jeg det og får deretter blank skjerm.
Loggført

- NMWL Trondheim -
- Lifetime member of the Springbank Society -
Untappd: https://untappd.com/user/whiskyman
lojosang
NMWL-styremedlem (lokalt)
Maltwhisky
**
Utlogget Utlogget

« Svar #32 på: 04.04. 2016 21:09 »

Nei, det var ikke en gmail-bruker. Et eller annet .net-skit. Slapp nok igjennom fordi brukernavnet så noenlunde troverdig ut.

Den blanke skjermen fikk jeg også når jeg slettet innlegg.
Når jeg så gikk i adressefeltet og trykka enter ble kommandoen om sletting gjennomført
Loggført

-Leif Olav

"You can nose a chemist in a crowd by the smell of the laboratory which hangs about him; you can pick him out by the stains on his hands and clothes."

-M. M. Pattison Muir, 1902
NMWL nettsjef
Administrator
Grøpp
*
Utlogget Utlogget

« Svar #33 på: 05.04. 2016 07:28 »

Jeg sliter med å få slettet boter når de ligger til godkjenning. Jeg merker av på vanlig måte og avvis. Så bekrefter jeg det og får deretter blank skjerm.

Ja, man får en hvit side, men de du merker blir avvist / godkjent. En liten refresh, så er du i gjenge igjen  Wink
Loggført

Admin sier: Husk at alle som deltar på forumet (undertegnede intet unntak) selv står for sine meninger og ikke snakker på vegne av NMWL, med mindre de spesifikt sier at det er det de gjør. Les de klistrede emnene under "Om forumet" og spør hvis du lurer på noe Wink
Old Bridge
NMWL-medlem
Low wines
*
Utlogget Utlogget

« Svar #34 på: 27.12. 2016 19:45 »

“Sv: Oppgradering av forumet
« Svar #12 på: 17.11. 2015 18:22 »
Alle lokale ledere har fått info.
Tenkte å informere her når vi var oppe for fullt.”
Jeg er en utålmodig sjel. Wink NÅR er det??
Loggført

Espresso og Whisk(e)y
“Work is the curse of the drinking classes”, Oscar Wilde
NMWL nettsjef
Administrator
Grøpp
*
Utlogget Utlogget

« Svar #35 på: 12.03. 2017 12:28 »

Nytt forum er operativt, men ikke ferdig. Det mangler innhold, så det trengs en dugnad for å tilgjengeliggjøre innhold fra dette forumet i det nye. Noe må bare linkes til, som det enorme arkivet av smaksnotater, andre ting kan bare kopieres til nytt forum.

Det nye forumet ligger her:

http://nmwl.no/forum/index.php

Dere kan registrere dere og jeg vil sette rettigheter etter hva dere har i dag. Ønsker du å bidra med å få innhold tilgjengelig men er kun vanlig medlem her? Send en mail til geir alfakrøll nmwl.no og si hvilket brukernavn du har registrert deg med på det nye forumet, så ordner vi med tilganger og rettigheter.

Det nye forumet har fått Tapatalk installert, som er en app for bruk på mobil eller nettbrett. Tilgjengelig i både Appstore og Google Play. I Tapatalk-appen søker du etter NMWL Forum. Denne har også en live chat funksjon.
Loggført

IvarA
NMWL-styremedlem
Maltwhisky
Utlogget Utlogget

« Svar #36 på: 12.03. 2017 20:46 »

Klappe Klappe Klappe Klappe Klappe
Loggført

President i NMWL og tidligere leder i NMWL Oslo
"Av alle de ting som ikke virker mot forkjølelse, er maltwhisky det beste"
"Mine meninger har nok endret seg, men ikke det faktum at jeg har rett." -- Kåre Willoch
Ragnhild
Global Moderator
Maltwhisky
*
Utlogget Utlogget

Hører jeg "damewhisky" en gang til slår jeg!

« Svar #37 på: 13.03. 2017 14:07 »

Nytt forum er operativt, men ikke ferdig. Det mangler innhold, så det trengs en dugnad for å tilgjengeliggjøre innhold fra dette forumet i det nye. Noe må bare linkes til, som det enorme arkivet av smaksnotater, andre ting kan bare kopieres til nytt forum.

Jeg tok en runde på whiskytapningsinfo-trådene. Det enkleste er å klikke "siter" på alle innlegg som er verdt å ta med i en tråd og så kopiere hele teksten fra "Hurtigsvar"-feltet. Da får man med både hvem som opprinnelig skrev teksten og lenke til det gamle innlegget Smile
Loggført

"Always carry a large flagon of whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
                                       -- W. C. Fields
Blogger om whisky, og annen god drikke, på drikkelig.no
Ragnhild
Global Moderator
Maltwhisky
*
Utlogget Utlogget

Hører jeg "damewhisky" en gang til slår jeg!

« Svar #38 på: 13.03. 2017 14:08 »

Jeg tok en runde på whiskytapningsinfo-trådene. Det enkleste er å klikke "siter" på alle innlegg som er verdt å ta med i en tråd og så kopiere hele teksten fra "Hurtigsvar"-feltet. Da får man med både hvem som opprinnelig skrev teksten og lenke til det gamle innlegget Smile

Rettelse: Lenken fører til feil, for den prøver å finne tråden på nytt forum. Ja, ja. hvem som skrev og når er med i alle fall...
Loggført

"Always carry a large flagon of whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
                                       -- W. C. Fields
Blogger om whisky, og annen god drikke, på drikkelig.no
Snorre
Global Moderator
Maltwhisky
*
Utlogget Utlogget

Scotland traveller

« Svar #39 på: 15.03. 2017 18:42 »

Jeg har bedt om å få en ny aktiviseringsmail på det nye forumet. Men den uteblir.
Loggført

- NMWL Trondheim -
- Lifetime member of the Springbank Society -
Untappd: https://untappd.com/user/whiskyman
NMWL nettsjef
Administrator
Grøpp
*
Utlogget Utlogget

« Svar #40 på: 16.03. 2017 09:12 »

Snorre: Takk for at du sier i fra. Jeg har aktivert den manuelt, men skal se på hvorfor du ikke får ny aktiveringsmail. (Det skal egentlig ikke stå "aktivisering...." men selvsagt "aktivering..." dette er en dårlig oversettelse av SMF forumet som jeg ikke kan redigere dessverre.
Loggført

Old Bridge
NMWL-medlem
Low wines
*
Utlogget Utlogget

« Svar #41 på: 16.03. 2017 10:29 »

Går det an å redigere inn Æ,Ø og Å i det nye forumet?
Ser en del spørsmåltegn i noen overskrifter.
Loggført

Espresso og Whisk(e)y
“Work is the curse of the drinking classes”, Oscar Wilde
lojosang
NMWL-styremedlem (lokalt)
Maltwhisky
**
Utlogget Utlogget

« Svar #42 på: 10.04. 2017 15:06 »

Er det kan hende på tide å endre på lenken til whiskyforum på wwww.nmwl.no nå som det ikke har blitt skrevet noe her inne siden jeg var 40 år og en dag gammel?
Loggført

-Leif Olav

"You can nose a chemist in a crowd by the smell of the laboratory which hangs about him; you can pick him out by the stains on his hands and clothes."

-M. M. Pattison Muir, 1902
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!